Catch up!

Ons eerste project is Neerlands allereerste app tegen eenzaamheid. We hebben een aantal wetenschappelijke inzichten over eenzaamheid geknoopt aan wat we weten over marketing en communicatie. Deze mix hebben we in een app gegoten. Het KPN Mooiste Contact Fonds geloofde erin. Met financiële steun van het fonds werken we nu hard aan de Catch up-app.

Catch up betekent zoiets als 'bijkletsen, achterstand inlopen'. Dat is precies wat gebruikers van de app gaan doen. Jongeren die sociale drempels ervaren gaan op een leuke manier aan de slag om sociaal sterker te worden.

In 7 weken tijd ga jij als deelnemer je meer ontspannen voelen in nieuwe sociale situaties. Deelnemers worden begeleid door een medewerker van onze lokale partner. Zo verbinden we on- en offline aan elkaar.

Benieuwd geworden? https://www.catch-up.online

mobile catchup.png

Meer contact

In samenwerking met Bureau Over-ons bieden we het online programma Meer contact aan. Deelnemers ontvangen gedurende twee maanden dagelijks een korte e-mail over contact maken en houden. Informatie pas je toe in je eigen dagelijks leven. Zo werk je als deelnemer duurzaam aan verandering.

Meer contact wordt aangeboden door organisaties verspreid over heel Nederland. Deelnemers worden begeleid door medewerkers van onze lokale partners. Meer weten? Ga naar: www.over-ons.nl

mobile catchup.png
PROJECTEN