OVER ONS

De Stichting Life skills heeft als doel het bevorderen van mentaal welzijn van mensen. We doen dat door de inzet van online applicaties.

We kiezen altijd voor een combinatie van on- en offline. Voor het offline gedeelte werken we samen met lokale partners. De stichting wordt administratief ondersteund door BLS BV. Het werk wordt uitgevoerd door een kring van freelancers en ZZP'ers. Zo blijven we een kleine, wendbare organisatie en kunnen we de prijzen zo laag mogelijk houden.

De stichting is opgericht door Eva Geelen. Zij is nu voorzitter. Eva heeft een achtergrond in de journalistiek, maar werkt al járen in het sociaal domein. Die ervaring gekoppeld aan haar eigen ervaringen met eenzaamheid leidden tot de ontwikkeling van een online training tegen eenzaamheid.

Eva won in 2021 zilver in de nationale Zorg & Welzijn-award. Vanwege haar initiatieven tegen eenzaamheid is ze associate member van Movisie.

BESTUUR

Eva Geelen